HNL-DZHM-2013

Duurzaamheidsmagazine 2013 voor HEINEKEN Nederland

Birdy Communicatie heeft voor het tweede jaar op rij voor HEINEKEN Nederland (HNL) het duurzaamheidsmagazine mogen realiseren. In dit magazine over 2013 doet HNL verslag over alle duurzaamheidsactiviteiten op het gebied van Milieu, Mens en Medewerker.

In het verslag legt HNL verantwoording af over haar duurzaamheidsactiviteiten. Zo wordt onder andere uitgelegd hoe men binnen HNL omgaat met waterbesparing, terugdringen van CO2-uitstoot, energiebesparing, maatschappelijk verantwoord ondernemen, stimuleren van verantwoorde alcoholconsumptie en de Suppliers Code, de leverancierscode die bedrijven moeten ondertekenen en volgen wanneer ze zaken willen doen met HNL.

Birdy Communicatie tekende voor het redactionele concept, de journalistieke uitvoering, de vormgeving, de infographics en het drukwerk.

 

« Terug naar overzicht