Van 28 mei t/m 7 juni 2015 werd voor de vierde keer in successie de Week van het Nederlandse Bier georganiseerd. Als mediapartner van ‘De Week’ heeft Birdy Publishing voor de vierde keer een gratis krant in een oplage van 85.000 exemplaren uitgegeven. In de 32 pagina’s tellende krant op tabloid formaat staat alles te lezen over de uiteenlopende activiteiten tijdens de Week van het Nederlandse bier en de sterk groeiende Nederlandse (craft)biercultuur.
In de krant komen zowel leden van Nederlandse Brouwers (de 9 grote brouwerijen in Nederland) aan het woord als leden van het Klein Brouwerij Collectief (ruim 100 kleinere Nederlandse brouwerijen). Daarnaast zijn er nog eens ruim 100 onafhankelijke kleine brouwers actief in Nederland. Genoeg te genieten dus van de vele, vaak lokaal gebrouwen bieren. In de Week van het Nederlandse Bier krijgen zijn een apart podium, net als in de gelijknamige krant, uitgegeven door Birdy.
Birdy Communicatie verzorgde de eindredactie. Birdy Publishing is uitgever.