DZHMNB-Cover_2014

Birdy maakt 3e editie ‘Brouwers van Morgen’

In opdracht van Nederlandse Brouwers, de overkoepelende organisatie van de 8 grote brouwers van Nederland, heeft Birdy Communicatie voor het derde achtereenvolgende jaar het duurzaamheidsmagazine ‘De Brouwers van Morgen’ gerealiseerd.

In dit glossy magazine met een volledig journalistieke basis komen alle leden van Nederlandse Brouwers aan het woord, alsmede een groot aantal van hun stakeholders. Allen vertellen ze over de voortgang die wordt geboekt in de Nederlandse brouwerijwereld op het gebied van duurzaamheid, verantwoorde alcoholconsumptie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. In het bijzonder werd in deze editie stilgestaan bij het 75-jarig bestaan van Nederlandse Brouwers, voorheen het CBK (Centraal Brouwerij Kantoor).

Het magazine wordt verstuurd aan alle stakeholders van Nederlandse Brouwers, zoals mensen in de politiek, media, belangenorganisaties en uiteraard de brouwerijwereld zelf.

Birdy Communicatie tekende opnieuw voor conceptontwikkeling, bladplan, journalistiek en redactie, fotografie, vormgeving en opmaak en het drukwerk.